Tänkte börja med att skriva om anledningen varför jag byter bokningsystemet Bokadirekt som jag har använt sedan kliniken startades år 2017.
Genom åren har jag inte en enda gång fått:

  • Bra service
  • Bokningarna har krånglat
  • Tjänster har inte varit i sin turordning
  • I kontakt med kundservice har jag oftast blivit utan något konkret svar
  • Många gånger hänvisad med länkar om att läsa igenom, och återkomma om jag hade några frågor

För min bortkastade tid och pengar fick jag tyvärr ingen kompensation. Efter uppsagt avtal med bokadirekt får jag mail av dem. De undrar hur de kan kompensera mig för att jag ska fortsätta och nyttja deras tjänster .

No no no…  och inte minst med deras avskedespresent med tre månader uppsägningstid (skratt…)

Därför väljer jag ”Hano” bokning- och journalsystem. Ett system som jag har studerat och analyserat under längre tid.

Tre saker i en och samma bokningskalender, digital journalsystem samt kassasystem. Kunderna fyller i hälsodeklaration som de får på mail/sms efter att ha bokat en tid. Väljer sedan hur de vill betala, kort, kontant, faktura eller via Klarna.

Detta system hoppas jag kommer att medföra lättare hanteringar och betalningar vår mina kunder och mig

ha en fantastikt underbar dag

%d bloggare gillar detta: